Wyjeżdżasz na wakacje? Ubezpiecz swój telefon

| 23 maja 2017 | 0 Komentarzy | Odsłon: 186

Wyjazd na upragnione wakacje jest długo wyczekiwaną chwilą. Warto zatem zadbać, aby nic nie zakłóciło wypoczynku i nie zepsuło nastroju. Przed wyjazdem dobrze jest zatem nabyć Mobile Phone Insurance.

Podróże w kraju i za granicą

Bez względu na to dokąd się wyjeżdża, zawsze chce się mieć ze sobą telefon mobilny, by móc skontaktować się z rodziną i przyjaciółmi. Możliwość poinformowania o ewentualnych problemach w czasie wyjazdu jest bowiem bardzo ważna. Jeśli telefon ulegnie awarii podczas trwania urlopu, czujemy się niespokojni i chcemy jak najszybciej go naprawić. Niestety, wysokie koszty naprawy smartfona mogą zepsuć nastrój do końca wyjazdu.

Aby nie martwić się ceną usługi serwisowej, warto zakupić przed wakacjami Mobile Phone Insurance. Dzięki ubezpieczeniu zyska się gwarancję wypłaty odszkodowania za wyrządzoną szkodę w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Nieistotne jest, w jaki sposób dojdzie do awarii, ani to, czy wystąpi ona w Polsce, czy też za granicą. Polisa obowiązuje na obszarze całej Unii Europejskiej, a także w Norwegii, Lichtensteinie i Szwajcarii. Brytyjskie towarzystwo ubezpieczeniowe z pewnością zadba również o to, by obszar, na którym działa polisa, pozostał niezmieniony nawet po wyjściu Zjednoczonego Królestwa ze struktur UE.

Obszar, na jakim działa ubezpieczenie oferowane przez towarzystwo ubezpieczeniowe z UK, umożliwia swobodne podróżowanie po całym Starym Kontynencie w celach turystycznych i biznesowych. Jeżeli telefon ulegnie awarii za granicą, można mieć pewność, że ubezpieczyciel pokryje wydatki, jakie poniosło się w związku z wizytą w serwisie. Co ważne, towarzystwo ubezpieczeniowe wypłaci odszkodowanie bez względu na to, czy właściciel uszkodzonego telefonu zdecydował się na wymianę części na oryginalną, czy też postanowił skorzystać z zamiennika.

Polisa obowiązuje bez względu na gwarancję

Gwarancja producenta na nowy telefon obowiązuje najczęściej przez 24 miesiące od dnia zakupu urządzenia. Po tym czasie gwarancja wygasa, a wszelkie awarie są usuwane na koszt właściciela smartfona. Co więcej, jeśli sprzęt zostanie uszkodzony mechanicznie lub zalany w trakcie trwania gwarancji, producent nie zgodzi się na usunięcie awarii na swój koszt. Zrobi to jedynie wówczas, gdy awaria będzie wynikała bezpośrednio z istnienia wad ukrytych urządzenia. W pozostałych przypadkach producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności za powstanie szkody i nie ma obowiązku pokrywania kosztów jej usunięcia. Polisa działa natomiast bez względu na to, z jakiej przyczynyniesprawny jest telefon.

Tagi:

Kategoria: Inne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Pin It on Pinterest